نوشته شده توسط : mgh


وضعیت ویژه روادیدِ شینگن برای کمپانی در اپ های فرهنگی ، ورزشی و مذهبی
داده ها روی داد: بعنوان نمونه طومار های دعوت، بلیط های ورود، موقعیت نام نویسی، نرم افزار تفصیلی و بقیه ورقه ها که داده ها مرتبط با این اتفاق افتاد را ارائه می‌دهند
مدارکی از اجراهای گذشته: کمپانی در فستیوال ها و مراسم های قبل (فرهنگی ، مذهبی) ، مسابقات ورزشی ، مدرک برندگان ،  مهاجرت به قبرس شمالی ثابت جايگاه بندی جهانی ، در میان المللی (ورزشی)
موقعیت ویژه برای روادیدِ شینگن کارداران فیلم
طومار کمپانی فیلم: درین طومار بایستی اسم و خلاصه ماجرا فیلم و همینطور جای های تصویربرداری معین گردد.
لیست خدمه و کارداران: لیست جامعی از اسامی خدمه مسافر به یاور کارایی آن‌ها
طومار ای از تاکسی تنظیم کننده فیلم و درخواست روادید شینگن: این طومار می بایست همه جزئیات مرتبط با ترتیبات مرتبط با پروانه های فیلم را تأیید نماید.
مدرک نام نویسی از نیروی کار فیلمساز: این گواهینامه بایستی از مرجع ذیصلاح میهن برای صدور تایید صلاحیت، نام نویسی نیروی کار فیلم سازی محلی برای ایفا رشته خویش (مثلا قسمت ویژه در وزارت تمدن مرز و بوم مربوطه) صادر خواهد شد.
کجا درخواست روادیدِ شینگن برای رویدادهای ورزشی ، مذهبی و فیلم را ارسال فرمایید؟
درخواست روادید برای روی داد ورزشی ، مذهبی و فیلم در سفارت، دفتر نمایندگی کشوری که در ناحیه اتحادیه اروپا، شینگن هجرت خواهید کرد را ارسال فرمائید. لذا اگرکه شما بدون چاره گردید به چندین میهن شینگن هجرت فرمائید، پس بایستی قانون ها شینگن را راجع‌به کیفیت درخواست روادیدِ شینگن و کیفیت تعیین سفارت مطلوب را برای ارسال درخواست روادید خویش رسیدگی نمایید و از قانون ها آن‌ها تقلید نمائید.

شیوه درخواست روادیدِ شینگن برای رویدادهای ورزشی ، مذهبی و فیلم
فرآیند بی نقص درخواست روادیدِ شینگن برای رویدادهای ورزشی ، مذهبی و فیلم به طور پایین میباشد.

بدانید که در چه مواقعی بایستی اپ خویش را تصویب فرمایید.
یافتن مناسب ترین مفاد برای درخواست.
سندها ما یحتاج را گردآوری فرمائید.
در سفارت مرز و بوم مقصد خویش وعده دیدار بگذارید.
در رای زنی روادید کمپانی فرمائید.
هزینه روادید را پرداخت فرمایید. که‌این هزینه حدود 90 یورو است، ولی از‌آنجا که برای تعدادی دسته کاهش هزینه ها و معافیت های روادید وجود دارااست ، خوب میباشد مسلما لیست مخارج روادیدِ شینگن را تحقیق نمایید.
در انتظار تصمیم درباره ی درخواست خویش باشید
چه موقع بایستی برای روادیدِ شینگن برای رویدادهای ورزشی ، مذهبی و فیلم مبادرت نمایید
سفارش میشود که یک ماه پیش از هجرت نرم افزار‌ریزی ‌گردیده خویش به ناحیه شینگن درخواست خویش را ارسال کنید. واپسین هنگامی که میتوانید درخواست روادیدِ شینگن برای رویدادهای ورزشی و مذهبی ارائه دهید ، ۱۵ دیروز از مهاجرت شما میباشد، در حالی که زودترین مجال سه ماه گذشته میباشد.

چه مقطع ارتفاع می‌کشد تا روادیدِ شینگن برای رویدادهای ورزشی ، مذهبی و فیلم اخذ گردد
تحت عنوان یک قاعده، یک سفارت شینگن نزدیک به ۱۵ روز تقویمی ارتفاع می‌کشد تا درخواست روادیدِ شینگن برای روی داد فرهنگی ، ورزشی و مذهبی و فیلم را پردازش نماید. به‌این مفهوم که شما می توانید جواب خویش را در پهنا دو هفته یا این که نادر خیس اخذ نمائید.

لطفا دقت داشته باشید که در شرایطی که که سفارتخانه‌ها درخواست‌های بیشتری را اخذ ‌نمایند و در موردها خاص، این عصر تا ۳۰ روز ارتفاع می کشد و در مفاد فوق‌العاده تا ۶۰ روز زمان خواهد برد.

اعتبار روادیدِ شینگن برای رویدادهای ورزشی ، مذهبی و فیلم
اعتبار روادیدِ شینگن برای خدمه فرهنگی ، ورزشی ، رویدادهای مذهبی و فیلمهای سینمایی حداکثر 90 روز در هر زمان 180 روزه میباشد. با این اکنون ، اعتبار روادیدِ شما بستگی به سفارتخانه ای داراست که شما درخواست میکنید.

چنانچه آن را منطقی ببینند، روادیدِ دارای اعتبار 3 ماهه برای شما صادر می كنند. از طرف دیگر ، آن ها هنوز هم می‌توانند روادیدِ دارای اعتبار یک هفته یا این که حتی کمتر برای شما صادر نمایند

معمولاً تا زمانیکه اتفاق افتاد یا این که فعالیتی که در آن کمپانی خواهید کرد ادامه یابد (حداکثر 90 روز) مجاز به ماندن در آنجا خواهید بود . از اینرو برای داده ها ظریف ، هنگام گردآوری اوراق ، عالی میباشد برچسب روادیدِ شینگن خویش را که در پاسپورت خویش قرار گرفته میباشد را بخوانید.

برای حصول داده ها بیشتر درباره روادیدِ شنگن، نوشته‌ی علمی دریافت روادیدِ شینگن را پژوهش نمایید.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: